Skip to main content
Είσοδος (Login)
Εγγραφή
×
Κλείσιμο
Είσοδος (Login)
Όνομα χρήστη
*
Εισάγετε όνομα χρήστη για την "Πλατφόρμα «Αίσωπος» - Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια".
Κωδικός
*
Εισάγετε τον κωδικό ο οποίος αντιστοιχεί στο όνομα χρήστη.
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Πατήστε εδώ
×
Κλείσιμο
Εγγραφή
Όνομα χρήστη
*
Τα κενά επιτρέπονται, ενώ από τα σημεία στίξης επιτρέπονται ΜΟΝΟ οι τελείες, οι παύλες, οι απόστροφοι και οι κάτω παύλες (underscore).
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
*
Μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Το σύνολο των e-mails του συστήματος θα αποσταλούν στην άνω διεύθυνση, η οποία παραμένει ιδιωτική και θα χρησιμοποιηθεί μόνο εάν επιθυμείτε να λάβετε νέο κωδικό, ή συγκεκριμένες ενημερώσεις/επισημάνσεις μέσω e-mail.
Αρχικη
Ψηφιακα Σεναρια
Στατιστικα
Σχετικα
You are here
Αρχική Σελίδα
»
Μαθηματικά (ΠΕ)
»
Γεωγραφία (ΠΕ)
»
Γεωμετρία
»
Επαγγελματικό Λύκειο
»
Δύσκολο
»
Πληροφορική
»
Προγραμματισμός υπολογιστών
Ψηφιακα Διδακτικα Σεναρια
Γράφος Πλοήγησης Σεναρίων μέσω Θεματικών Περιοχών - Γνωστικών Αντικειμένων
Η αναζήτηση επέστρεψε 2 αποτελέσματα
Αναζήτηση με κείμενο
Ταξινόμηση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Επίπεδο Δυσκολίας
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Περισσότερο Δημοφιλή
Σειρά
Αύξουσα
Φθίνουσα
Τύπος Σεναρίων
Αξιολογημένα - Βέλτιστα (1)
Apply Αξιολογημένα - Βέλτιστα filter
Υποδειγματικά (1)
Apply Υποδειγματικά filter
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
(-)
Remove Επαγγελματικό Λύκειο filter
Επαγγελματικό Λύκειο
Δημοτικό (3)
Apply Δημοτικό filter
Γυμνάσιο (3)
Apply Γυμνάσιο filter
Γενικό Λύκειο (7)
Apply Γενικό Λύκειο filter
Γνωστικό Αντικείμενο
(-)
Remove Γεωγραφία (ΠΕ) filter
Γεωγραφία (ΠΕ)
(-)
Remove Μαθηματικά (ΠΕ) filter
Μαθηματικά (ΠΕ)
(-)
Remove Γεωμετρία filter
Γεωμετρία
(-)
Remove Πληροφορική filter
Πληροφορική
(-)
Remove Προγραμματισμός υπολογιστών filter
Προγραμματισμός υπολογιστών
Αλγόριθμος (1)
Apply Αλγόριθμος filter
Περιβάλλον προγραμματισμού (1)
Apply Περιβάλλον προγραμματισμού filter
Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project (1)
Apply Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project filter
Μηχανολογία (Ε.Ε.) (3)
Apply Μηχανολογία (Ε.Ε.) filter
Επίπεδο Δυσκολίας
Εύκολο (4)
Apply Εύκολο filter
Μέτριας δυσκολίας (13)
Apply Μέτριας δυσκολίας filter
(-)
Remove Δύσκολο filter
Δύσκολο
Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό με την βοήθεια παιχνιδιών: Η περίπτωση του Greenfoot
Πληροφορική
Δομές Επανάληψης. Μετατροπές μεταξύ αυτών.
Πληροφορική
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας
Top
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας