Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 1 ώρα

«Επιτέλους έχω φωνή», Από το βουβό στον ομιλούντα κινηματογράφο

30 λεπτά

Παραγωγή έργου από τα παιδιά

Φύλλα Εργασίας

Επεξεργασία της ταινίας με εντοπισμό ηρώων και ήχων καθώς και συγγραφή των αφηγηματικών διαλόγων για ηχογράφηση από τα παιδιά.

 Τα παιδιά σε μία λίστα καταγράφουν τους ήρωες που έπαιξαν στην ταινία και σε μία άλλη λίστα τους ήχους που θα μπορούσαν να ακούσουν εάν η ταινία είχε ήχο.  Πρόκειται για ένα παιχνίδι παρατήρησης και μνήμης καθώς τα παιδιά θυμούνται όσα παρακολούθησαν και αν χρειαστεί ο εκπαιδευτικός μπορεί να ξαναπροβάλλει το βίντεο ώστε να γίνει η επαλήθευση των όσων κατέγραψαν τα παιδιά, και ίσως να παρατηρήσουν και νέα στοιχεία.

Στη συνέχεια προχωρούμε στη συγγραφή του σεναρίου που θα βοηθήσει τα παιδιά στο επόμενο στάδιο της ηχογράφησης. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες των 6 , όσοι δηλαδή και οι ήρωες που εμφανίζονται στην ταινία (Γάιδαρος, Τσάρλι, σκύλος, λιοντάρι, τίγρης, κοπέλα) και αναλαμβάνουν να σημειώσουν στο storyboard αρχείο τα λόγια ή τους ήχους του κάθε ήρωα. Κάνουν όλοι μαζί μία πρόβα προσπαθώντας να διαβάσουν το σενάριο και να το σεβαστούν, δηλαδή να πουν όσα έγραψαν. 

 

Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΙΑΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)