Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Αυτό το αλάτι της αλατιέρας εγώ το είδα στις αλυκές

15 λεπτά

Ανίχνευση γνώσεων και ευαισθητοποίηση

Στην πρώτη φάση γίνεται ανίχνευση γνώσεων των μαθητών για το θέμα μας, ευαισθητοποίηση, ανακοίνωση επίσκεψης στις αλυκές και ανάθεση εργασιών

Καταγραφή εννοιών για τις αλυκές

Σχόλιο: 
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον καταιγισμό ιδεών για να καταγραφούν οι ιδέες των μαθητών

Αλυκές

Σχόλιο: 
Στο βίντεο παρουσιάζονται οι αλυκές του Ulcinj (Ολοκαίνιον) στο Μαυροβούνιο, της Guérande (Γαλλία, ακτές Ατλαντικού), οι αλυκές στο Τραπάνι και τη Μαρσάλα της Σικελίας και του Rio Maior στην Πορτογαλία.

Ανάθεση εργασιών

Επιλογή θέματος της εργασίας σας

Προγραμματισμός μελέτης πεδίου στο χώρο των αλυκών

Διευκρίνιση: 
Ο εκπαιδευτικός ανακοινώνει στους μαθητές την επικείμενη επίσκεψη και δεν αναλύσει τους στόχους της μελέτης πεδίου

Χάρτης των Αλυκών της Ελλάδας

Διευκρίνιση: 
Ο χάρτης των ενεργών και των εγκαταλελειμένων αλυκών παρατίθεται για το σχεδιασμό μελέτης πεδίου και όχι για μία σε βάθος μελέτη της γεωγραφίας της αλοπηγικής δραστηριότητας

Αλάτι και Τέχνη

Motoi Yamamoto "Επιστροφή στη θάλασσα"

Σχόλιο: 
Μπορείτε να αναζητήσετε στο διαδίκτυο έργα ζωγραφικής που σχετίζονται με το αλάτι και τις αλυκές και να ζωγραφίσετε τα δικά σας έργα στο μάθημα των Εικαστικών ή στο σπίτι. Τα έργα σας μπορούν να παρουσιαστούν σε μια έκθεση που θα οργανώσετε στο τέλος της σχολικής χρονιάς κατά την παρουσίαση του Περιβαλλοντικού Προγράμματος.
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ (Εκπαιδευτικός)