Μαθηματικά (ΠΕ) (Δημοτικό)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

ΣΚΑΚΙ και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στην Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

30 λεπτά

Αξιολόγηση προγράμματος

Η πέμπτη, αποτελεί την τελική φάση, στην οποία ο εκπαιδευτικός εκτιμά και αξιολογεί το στάδιο που έχει φτάσει ο κάθε μαθητής και έχει την ευκαιρία να δώσει επαναληπτικές ασκήσεις εμπέδωσης, οι οποίες συνδέουν το σκάκι και τα μαθηματικά με αξιολογητικό τρόπο.

Σ’ αυτή τη φάση, το βάρος πέφτει τόσο στη σύνδεση των μαθηματικών με το σκάκι όσο και στο ίδιο το παιχνίδι, καθώς κρίνεται απαραίτητο να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να αντιληφθεί εάν και σε ποιο βαθμό απαιτείται μία επαναληπτική διαδικασία ώστε να επενδύσει στο εργαλείο αυτό στο μέλλον ή όχι.

Προαγωγή

Βασίλισσες

Διευκρίνιση: 
Υπολόγισε τη θεωρητική περίπτωση όπου προάγεις όλους τους Στρατιώτες σου σε Βασίλισσα

Βιαστικός Αξιωματικός

Βρες το συντομότερο δρόμο που θέλει ο Αξιωματικός για να πάρει το ποδήλατο του στο παραπάνω διάγραμμα

Υπολόγισε το υλικό σου

Η επιλογή του Βασιλιά

Παίξε μία κίνηση με τον Βασιλιά σου και κέρδισε ένα απροστάτευτο λευκό κομμάτι.

Ισότητα

ΣΑΧ, ΜΑΤ ή ΠΑΤ

1η Σπαζοκεφαλιά

1η Σπαζοκεφαλιά

Τοποθέτησε λευκούς και μαύρους Στρατιώτες στη σκακιέρα έτσι ώστε να συνεχίσεις το μοτίβο που βλέπεις.

Κάθε καλός σκακιστής, ήταν κάποτε αρχάριος (Irving Chernev, 1900-1981)

Καλή Σκακιστική συνέχεια

Δημιουργός Σεναρίου: ΖΩΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)