Λατινικά (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Ενότητα 14 (XIV): Γλωσσική-Λεξιλογική προσέγγιση, επεξεργασία και γραμματικής ανακεφαλαίωση.

45 λεπτά

Γλωσσική εξομάλυνση-Μετάφραση

Φύλλα Εργασίας

(Έχει προηγηθεί η διδασκαλία των γραμματικών και συντακτικών φαινομένων της ενότητας)

Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες, οι ομάδες των «γλωσσολόγων», με τυχαία σειρά. Στην προκειμένη περίπτωση, για παράδειγμα, εφαρμόζεται ο χωρισμός με βάση την προτίμηση σε τέσσερα, ενδεικτικά για κάθε ομάδα, χρώματα:

Αγγλόφωνοι (μπλε)

Γαλλόφωνοι (κόκκινο)

Ισπανόφωνοι (κίτρινο)

Ιταλόφωνοι (πράσινο)

Στόχος της δραστηριότητας είναι να συνδέσουν όσο το δυνατόν περισσότερες λατινικές λέξεις του κειμένου με αντίστοιχες ευρωπαϊκών γλωσσών για να εξοικειωθούν με το λεξιλόγιο.

Δημιουργός Σεναρίου: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΤΥΜΠΑΝΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)